Alla inlägg under december 2015

Av Torun - 30 december 2015 10:54

YES jag är tillbaka! och nu som 15 år faktiskt! Vet att jag inte har skrivit här sen 4ever men tänkte att med nytt år och allt så kanske jag borde börja igen? Vet att det inte är så många som läser min blogg men det är lite det jag gillar med den. Det är skönt att bara kunna skriva av sig och det går MYCKET fortare på dator än i typ en dagbok så why not give it a shot. 

 

Tänk att om bara några dagar är det 2016. Jag hade alltid tänkt att 2015 var året allt skulle hända det kändes så rätt men det gick ju lite sisådär. Men nu har jag fanimej en bra feeling. + att jag börjar gymnasiet det här året! Wow vart tog tiden vägen? Aja här har ni några "nyårslöften" för varför inte ta vara på det sista av året och vara så klyshig som möjligt va?


- Måla mer

- Börja kolla på twd (okej kanske inte en nyårslöfte men whatever ;) 

- Börja speak my mind mer

- Hehe kanske sluta med min svengelska (sorry not sorry)

- Leva in the moment

- Och jag ska fanimej inte vara rädd för allt jag ska bara göra freaking allt jag vill göra för en dag är det försent och den dagen tänker jag inte sitta där och ångra allt jag inte gjorde. 

 

GÖTT NYTT 2016 FOLKS!!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villen Musik brukar du lyssna på?
 Hip Hop
 K-pop
 Jazz
 Pop
 Klassisk
 Svenska låtar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards